فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
من از میان ..........
کلبه تنهایی
(خلوتگاه من)
دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: :: نويسنده : حسین علیزاده (خاموش)


 

من از میان اندوه بیکران بر خاسته ام

 

 

 

از میان امواج طوفان بر خاسته ام

 

 

 

مرا با شور و نشاط روزگار کاری نیست

 

 

 

من بحر درد و اندوه دوران بر خاسته ام

 

 

 

من طعم سرور نه چشیده و نخواهم چشید

 

 

 

من از میان غم دیده گان بر خاسته ام

 

 

 

به هر که وفا کردم به من جفا کردند

 

 

 

من ز عمق جور زمان بر خاسته ام

 

 

 

جفاه دیده ام از خویش و بیگانه

 

 

 

برای دیدن جفاه ز دست نامردان بر خاسته ام

 

 

 

شاید درد و غم بوده در تقدیر من

 

 

یا که از برای نقد جان بر خاسته ام




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 32886
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

.

.